যেকোনো শব্দ খুঁজুন, যেমনঃ bukkake:
 
8.
when things is shit.

a word used to notify other people of how unlucky/unaccommodating the events surrounding you or another really are. usually used with the adverb "so" with emphasis placed on the 's' and a tonal upstep with the final syllable of the phrase.

pronounciation:

/'soʊ 'bʊmꜛiː/
felix: yo dog, wuts good

shorya: nothin man, just had a math test

felix: o shit how wus it

shorya: sooooo bummy
লিখেছেন- s.g. soldier 10 de জুন de 2009
 
9.
Girls who are a hoe/whore/slut/ anything in that frame of mind. They can travel in packs of two or three. Usally in one's. They wear revealing outfits most of the time. The one's you should really watch out for are the undercover bummie's who pretend to be sugar and spice and everything nice.In truth there just another bummie.
Girl 1:

Hey where's your boyfriend?

Girl 2:

Oh, he's just out with some of his friends

Girl 1:

Careful now you don't want him out with some Bummie's down the lane
লিখেছেন- Just saying 27 de জুন de 2008
 
10.
a fifty cent soda like tropicana or c&c
Im gonna get a bummy from the store
লিখেছেন- Baconator 7 de ডিসেম্বার de 2007
 
11.
noun an aerial manouvre performed off a diving board involving making first contact with the water surface with the buttocks, or a single piece of buttock. The bummy results in a imposing display of man and water that onlookers will find awe inspiring and will create a sonic boom so powerful it has bee known to blast bikini tops off nearby BummyHo's.

It is also polite and acceptable to enquire after witnessing a bummy how many pairs of shorts the bummy artist was wearing before you dive in.

Not to be confused with an old man who writes books under the pseudonym 'Bummy'
"hey bro, you rockin' 4 pairs of boardies for that bummy??"
"nah man, that shit was raw"
লিখেছেন- b-b-b-basketbawl 4 de জানুয়ারি de 2010
 
12.
person with exceptionally cutey bum!!!
hello bummies!!!
লিখেছেন- bumbumthefirst 18 de সেপ্টেমবার de 2008
 
13.
When you are dressed like a homeless person or "bum" or you are mis matching,the colors look cheap and you just look bad all together.
Ugh, why do you always come to school looking bummy?

Look at your clothes, you're so bummy.
লিখেছেন- C V R 14 de মে de 2009
 
14.
This is the name given to a very fat person's stomach when it hangs down low and has a crevice in the middle that resembles a bum crack.

The word is an amalgamation of "tummy" and "bum".
You don't have a dad because he got lost in your mum's bummy.
লিখেছেন- Natasha Radical 13 de জুলাই de 2010