যেকোনো শব্দ খুঁজুন, যেমনঃ blumpkin:
 
1.
Pussy. Literally
Hamza gets ton of kife. vagina
লিখেছেন- Uziman4kife 6 de ফেব্রুয়ারি de 2013
 
2.
Steal, rob, take, swipe. See Kifed, Kifing.
I was going to kife her sunglasses, but took her wallet instead.
লিখেছেন- noyoucrazydutch 30 de মার্চ de 2004
 
3.
Complete and utter crap
that modular scarfoses is kife
লিখেছেন- tnesia 17 de এপ্রিল de 2004
 
4.
Something that is gross or shitty
that chick is really kife, i can't believe you licked her asshole

that nickelback concert was kife, why did we even go

that bong hit was totally kife, im gonna puke

লিখেছেন- andy sanchez32 19 de ফেব্রুয়ারি de 2009
 
5.
To kife means to steal or jack someone else's stuff.
My ex kifed all my cd's when she moved out.
লিখেছেন- Misaacs 23 de মে de 2007
 
6.
the word to use for anything negative. putting words like gay, dumb, fucking stupid all into one word.
bob- "did you go see that movie last night?"

fred- " yeah, don't go watch it... it's Kife!"
লিখেছেন- harviedo 18 de নভেম্বার de 2007
 
7.
A sharp vagina - usually crusted-over and filled with scabs.
1: "I heard Christine has a kife dude."
2: "Damn, now that I know she has a crust-filled, flaky snatch I don't want any part of that."
লিখেছেন- Kife Bacon 30 de জানুয়ারি de 2012